torsdag 10. mai 2012

Det ble en, det ble to..det ble mange..

Jeg har en tendens til å bli NESTEN ferdig med plagg jeg syr. Det vil si jeg syr sammen klærne men mangler gjerne en kant som skal sys opp, en ribb, sette i strikk eller få på knapper. Så i stedenfor å få det ferdig blir det lagt i en ventekasse, og så begynner jeg på noe nytt. Det er liksom det kjedeligste som gjenstår som blir utsatt. Så når da jeg får ria over meg til å ferdigstille prosjektene blir det jo et lass om gangen:) Har jobbet med sommerklær så håper været endres snart. Her er et sett sydd i lin. Pirat/buksemønster fra stoff og stil str. 7 og 9år.
Dette settet er sydd av stoff fra stoff og stil, mønster fra samme sted. Piratbuksa er fløyel og t-skjorten jersey.
Denne t-skjorten er sydd av stoff fra stoff og stil og Textart. Mønster omgjort meedom str. 7 år.
Et sett med piratbukse i velour og genser i jersey fra Textart. Settet er laget i str 4 år.
Dette er sydd til minsten. En god måte å bruke opp restestoff på. Jeg legger all restestoff som jeg liker i en kasse. Nå har det blitt endel gulpeskjerf og div babytøy av det. Mønster her er jeg litt usikker på.
....sol sol kom igjen....!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar